Ahad, 27 November 2016

Lagi Skandal seks pemimpin UMNO...hahhahha


DOKUMEN kononnya berkaitan skandal seks bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dengan seorang wanita bukan Islam dilaporkan telah diserah kepada Majlis Agama Islam Johor, MAIJ oleh sebuah NGO Jaringan Melayu Malaysia, JMM 

Presidennya Azwandin Hamzah membuat laporan meminta MAIJ menjalankan siasatan susulan pengakuan bersumpah Standley Clement Augustin dalam kes penceraiannya dengan Nika Ghee Siew Yee di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Azwandin dilaporkan mendakwa, dalam akaun bersumpah sewaktu proses penceraian dibuat oleh Standly di mahkamah sebelum ini, dia secara jelas menyatakan bahawa Tan Sri Muhyiddin mempunyai hubungan sulit dengan isterinya, di mana ketika itu Muhyiddin memegang jawatan Menteri Besar Johor sekitar 20 tahun yang lalu.

Azwandin turut memberi tempoh selama tujuh hari kepada MAIJ untuk menyiasat dakwaan tersebut termasuk memanggil Tan Sri Muhyiddin Yassin bagi membantu siasatan.


Read more: http://www.milosuam.net/2016/11/dokumen-skandal-seks-muhyiddin-yassin.html#ixzz4RDvmrcAu



Selepas itu giliran Datuk Husni Hanadzlah pula. Sebuah portal pro Najib mendakwa kononnya beliau telah banyak kali dituduh melakukan gangguan seksual dan banyak laporan dibuat terhadap beliau daripada wanita-wanita yang menuduhnya meraba buah dada dan punggung mereka. Datuk Husni turut didakwa kononnya tidur dengan isteri orang dan rahsianya itu kini akan kembali menghantui kerana beliau berpura-pura sebagai seorang lelaki yang alim, padahal dia sebenarnya adalah miang dan bangsat tulis portal pro Najib tersebut.

Sama-sama kita nantikan apakah episod selanjutnya tentang tuduhan ini? Mungkin salinan laporan polis daripada pengadu mangsa raba Datuk Husni pula akan didedahkan. Mungkin juga pengakuan suami yang isterinya telah ditiduri oleh Husni akan disebarkan.

Dulu masa Husni dalam kabinet Najib kenapa tak mahu dedahkan skandal ini? 

Adakah semasa Husni masih menteri kabinet, raba buah dada dan punggung wanita bukan satu kesalahan?

Adakah masa Husni jadi menteri dulu tidur dengan isteri orang bukan satu dosa?

Read more: http://www.milosuam.net/2016/10/skandal-seks-husni-hanadzlah-mula.html#ixzz4RDvVMCtB


Apakah selepas ini giliran Mukriz dan Shafie Afdal pula akan menyusul....kita nantikan bersama.

Tiada ulasan:

JustForex
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...